neděle 9. října 2011

Wenn ich ihre Haut verließ der Frühling blutet in Paris

Když Sugi se smyčcem vejde, 
legrace nás náhle přejde.
Avšak jenom na chvíli,
smyčec jsme mu zlomili. 
(složeno mnou, kdo to šlohne, dostane přes držku :D)

Nadpis je úryvek z mé oblíbené písničky Frühling in Paris. "Když jsem opustil její kůži, jaro krvácelo v Paříži". Ani nevíte, jaká je krása poslouchat tuhle píseň a koukat dolů z Ajfélovky. (A ne, nebudu to psát jako člověk.). K té básni nad perexem řeknu jen to, že jsem se příšerně nudila na táboře. A tak jsem si vzpomněla na WTF.

WTF, to je...povídka? Scénář? Ne. TO je prostě WTF. Začaly jsme ho psát asi před půl rokem, kdy best-IAR, můj oblíbený blog, ukončil svou činnost. Prostě se nám po bestiáři stýskalo, a původní plán byl, vytvořit si "vlastní" bestiář. Místo Isobel, Ágnes a Ro jsme tam byly my. Betty a Majzr.

Byly jsme bestiářem hodně inspirované. Ale asi po měsíci se to rozjelo. Ty charaktery, které pro j-rockery napsaly bestie, jsme vzaly, a asi tak desetkrát přehnaly. Říkaly jsme si, jaká by asi byla reakce bestií, kdyby viděly, co díky nim vzniklo. A tak vznikl název. WTF.

Nyní je to ve stavu, kdy se to bestiáři podobá čistě jen nápadem - fangirly a hromada j-rockerů v jednom domě. tento stav to však získalo přibližně třetí měsíc psaní. Je to nepředstavitelně přehnané. Ale je to jedna z nejlepších věcí, které jsem kdy měla tu čest vytvořit a následně číst :))

Jenom tak pro příklad..


Sugizo: Hlavně žádnou paniku...
Yoshiki: ZACHRAŇ SE KDO MŮŽEŠ!



Betty: Mého Gackta nikdy na léčení poslat nenechám!
 J-rockeři: O.o
Gackt: Já jsem tvůj? *svůdný pohled*
Betty: *uvědomí si, co řekla* *zoufale* Mám ještě šanci to vysvětlit?
J-rockeři: *sborově zakroutí hlavou*
Betty: *smutně odchází v dál*



Betty: Já vím, že ty to víš, ale ty si myslíš, že to nevím a proto myslíš, že víš, že mě přesvědčíš, že to nevíš! Ale já vím, že to víš!



Betty: *zamkne pro jistotu Gackta v koupelně a s obavami se vydává do jeho pokoje pro Majzrovu peněženku*
Kaoru: Hele, kdysi jsem přeýšlel o roli v Pirátech.. je tam moje oblíbená část "Vypusťte Krakena". Napadá vás to samé, co mě?
Yoshiki: Uvažuju o tom od té doby, co tam vešla.
Sugizo: Notak, chovejte se jako lidi.
Kyo: Neposlouchej ho. Jen do toho, Davy Jonesi.
Kaoru: Rád. *odemkne dveře od koupelny*




Majzr: *má totiž uší jako ostříš slyší vše* Cože?
(teda jako rys!!)
Thee: (uši jako ostříž a ještě ostříž se š XD já tu z tebe brečim XDD)
Majzr: (to se nee uplně povedlo XDD)

(a tohle byla nakonec ukázka nedílné součásti WTF. Majzrovy překlepy a hrubice xD)



Tohle bude vše. Snažila jsem se přinutit napsal recenzi na Bunraku, ale myslím, že k tomu nikdy nedojde ;D



Žádné komentáře:

Okomentovat