pondělí 17. října 2011

No... tak jsem konečně ulevila své mysli. A zároveň jí přitížila. Such a long story..

Asi před půl rokem jsem byla na koncertě Orochi v Praze. Potkala jsem slečnu, její jméno zmiňovat nebudu, kterou kamarádka omylem vyfotila. Tu fotku poté dala na facebook, a já si tu slečnu našla. Chvilku jsme si spolu psaly, a pak jsem se o ní začala dozvídat různé věci. Dozvěděla jsem se, co se jí v životě dělo, opravdu nepěkné události. A já, známá svojí MS Trpitelskou povahou, jsem se jí hned rozhodla pomoci.

Pozvala jsem ji k sobě domů na přespání. Už ze začátku se mi zdála taková... podivná. Co jsem měla ráda, začala mít okamžitě ráda i ona. I to, co se jí předtím vyloženě příčilo. Ale měla mě ráda, a to mě těšilo. Po čase se ale mezi námi začaly objevovat jisté rozepře.

Ona je hideistka. Tedy, říká si hideistka. Mě spíš přijde jako "Militantní hide fanynka - czech version", pro ty kdo znají jistou slečnu Kareki. Natočila takové video, kde předváděla hideho oběšení se na ručníku. Myslela si, že je to vtipně cynické, a zatím to bylo jen trapné a urážlivé. A nebyla jsem jediný člověk, který si to myslel. A tak si vytvořila nepřátele. Už předtím ji lidé moc neměli rádi, díky jejím facebookovým statusům typu "Z toho kafe mám sračku." a z jejího celkového vystupování. Ale toto video byla poslední kapka.

Pár týdnů nato jsem si povídala s její bývalou kamarádkou. Pověděla mi o ní, že se na ní naštvala kvůli tomu, že jí Kamijo na koncertě Versailles koukal do výstřihu. Naštvala se na ní přímo strašlivě, nemluvila s ní týdny. A to pro ní ona kamarádka v minulosti udělala hodně.  Začala mi lézt na nervy už předtím, ale co jsem se dozvěděla, jako doopravdy je, nemohla jsem ji už ani cítit.

Nechtěla jsem jí však ublížit. Jak sjem řekla, neměla moc kamarádů, tak mi přišlo hnusné ji opouštět. Chtěla jsem jí dát ještě šanci, ale nešlo to. Byla jsem na ní protivnější a protivnější, až si toho jednou všimla, a vystartovala na mě s tím, co mám za problém. Řekla jsem jí to, že mě kopíruje, chová se nevhodně (typu pořvávání "To je ale hnusná tlusťoška" na silnější paní na ulici) a že mě celkově štve svým chováním. Vyřešily jsme to v klidu, a ona slíbila, že se pokusí zlepšit? A zlepšila se? Za správnou odpověď specialní výhra - noc s Gacktem.
Správně. Nezlepšila se.
Gackte, dej ty ruce pryč, to byla soutěž pro čtenáře! 

Chovala se stejně, ba možná ještě hůř. A tak mi jednou ruply nervy. Zavolala jsem jí, a vyřvala na ní všechno, co si myslím, a i to, co byl jen holý fakt. Že jí celá komunita nesnáší, že je nevděčná, urážlivá a namyšlená. Vmetla mi do tváře, že já jsem ta špatná, že jsem proti ní poštvala celou komunitu, myslím že tam padlo i to, že na ní žárlím. V tu chvíli jsem byla skálopevně přesvěčena, že už s ní nechci nikdy mít nic společného. Nevydrželo mi to však moc dlouho. Malináč. Dva dny nato mi totiž, v pozdní noční hodinu, zazvonil telefon.

Byl to její kamarád. Říkal mi, že je opilá, a že se mnou chce mluvit. Křičela hysterickým, ubrečeným hlasem, že mě má hrozně ráda, a že se zabije, když se s ní znovu nezačnu bavit. A já, idiot, jsem se jí za všechno omluvila (doteď si myslím, že jediné, za co jsem se já měla co omlouvat byl ten křik v předchozím telefonátu), stáhla vinu na sebe, aby se necítila zle, a navrhla jí, že za ní přijedu druhý den do Prahy. Jela jsem. A znovu jsme se usmířili.

Od té doby jsme se spolu nebavily nijak zvlášť. Ale oficielně jsme byly kamarádky. Celou dobu se do mě ale navážela. Prý, že se oblékám záměrně abych vypadala starší, že si kupuji kafe ze Starbucksu, abych vypadala starší (Wtf? :D). OMFG. Ano, jí je dvacet. A mě je čtrnáct. Ano, ČTRNÁCT. Už jsem se s ním smířila, i když mi to trvalo dlouho. Ale i přes takový věkový rozdíl si troufám tvrdit, že jsem mentálně vyspělejší, než ona, i celá její rodina, ale o tom až později. A když jsem se já ohradila, oháněla se svými problémy, že jí je dvacet, něco si zažila, je na tom nejhůř na celém světě, tak já vůbec nemám právo proti ní říct jediného křivého slova, že jsem jenom psychický upír, který může za všechno. Tak jsem si řekla -A DOST. Když jsem jí, před hodinou volala, vykašlala jsem se na všechnu ohleduplnost.

"Teď si budu dělat jen to, co já chci, seru na všechny lidi, jejich názory a pocity jsou mi u prdele!"

Tohle si kdysi napsala do statusu. Ačkoliv to považuji za nanejvýše zcestné, v tomto hovoru jsem se řídila podle toho. Řekla jsem jí to všechno, co jsem napsala sem. A znovu stejná pohádka. Všechno je moje vina, jsem psychický upír, jenom jsem jí zkazila život a já jsem ta hrozná. Do toho se zapojila její matka, kterou si vyspělá dvacetiletá inteligentní slečna zavolala na pomoc. Její matka mi nadávala do spratků, krav a píč. Pak mi ona slečna řekla, že už se mnou nikdy nechce mít nic společného. Řekla jsem: "Tak dobrá, žij blaze." a típla telefon. Nelituji toho, ani náhodou.
Ale je mi jí líto - opět.
Cítím se vinna -opět.
Chci jí sežrat - opět.
Kyo okamžitě to smaž a běž od toho počítače!

Ale co. Ulevila jsem si... alespoň po jedné stránce.

6 komentářů:

  1. některé maličkosti jsou tam nepřesné, já jsem si máti nezavolala ona začala nadávat sama od sebe... jen jsem se tě zeptala, jestli jí chceš k telefonu toť vše.
    Upřímně co pořád nechápu, proč s ostatními co mám kolem sebe vycházím normálně?
    Vyřiď Kyovi že na mě by si moc nepochutnal. A když, tak by pak měl... zažívací problémy.
    P.S.: Ráda bych ti na to odpověděla kompletně ale nějak mě to přes mobil nebaví psát.
    P.P.S: už jednou jsem ti říkala, že GACKT se mi začínal maličko líbit ještě předtím, než jsi mi ho ty, ehm, představila.

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, já na to Kya upozornila. Radši tě použije do nového klipu jako dekoraci visící ze stropu. Ohledně tvé máti, je mi to uplně jedno, upřimně nechápu, proč mi začala nadávat jako patnáctiletá hádavá nána, ačkoliv o tom všem ví s prominutím hovno. A já nemluvila o Gacktovi. Já mluvila o jistých slečnách, které pro tebe byly blbé, namyšlené elitářky. A začalas je "milovat" až poté, co jsi zjisila, jaký vztah k nim mám já.

    OdpovědětVymazat
  3. hm super... proč se s tím píšu když mi to zmizí... -.-
    tak nic.... Pozdravuj Kya a zeptej se ho, jestli spíš nemá volný kompars na sebevraždu v metru nebo tak něco... já bych totiž obávám se nebyla nejlepší dekorace... jako krvavá skvrna ovšem už možná ano. ale ani to není jistý... jinak ten komentář s odpovědí na ty bestie možná doručím zítra... už se mi to nechce znova vypisovat :/
    a stejně už jsem ti to říkala ale ty si pořád vedeš svou takže vlastně je to zbytečný...

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem...tahle věc sice zdánlivě nesouvisí s článkem... ale když se hodně zamyslíš, tak vlastně jo...
    Znáš ten pocit, že ačkoliv ti je tolik, kolik by ti podle papírů a bůhvíčeho ještě mělo být (14, 20, 30... bla...) tak si připadáš mnohem, mnohem starší? A ne o nějakých 10 let ale tak... o 30, 40... i víc...? Já mám ten pocit skoro pořád. Už to skoro nevnímám, ale teď jsem si to zase uvědomila...

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že nejsem povinna se ti tady zpovídat, co za pocit mám, a co ne. A ta tvoje odpověď ohledně bestií mě zajímá. A také by mě zajímalo, proč jsi začala tak najednou chlastat, vzhledem k tvému předchozímu názoru na to. Zdali to bylo kvůli "hide chlastal, bestie píšou, že taky chlastají, tak já budu taky, abych byla strašně kůl", nebo to snad má nějaký hlubší smysl?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Nie nie nie kvôli Hidemu, z toho si len robím srandu. Ja chlastala jeste chvíľu pred tým než sa z Hideta stal môj najväčšie idol... hej ja vlastne neviem prečo... možno gény?
    vyskúšam sa viac zamýšľať nad svojimi činy a keď ťa to tak zaujíma, výsledok svojho pátranie zapíšem na svoj nový blog a pak ti pošlem odkaz?

    OdpovědětVymazat