neděle 16. října 2011


Ach, to jsem zase přišla o kamarádku? Zase.. no, už je to déle, ale teď mi to došlo. Hahahhhahahah.

 Já si blízké přátelé vybírám pečlivě. Opravdu pečlivě. Ale nepožaduji toho po nich moc. Jen aby mi pomohli v nouzi, abych si s nimi uměla povídat, a abych si jimi byla jistá. První dvě kritéria není těžké splnit. Poslední bod "seznamu" však splňuje jedna jediná osoba. Už jsem vám o ní psala, víte?

Moje chuť všem pomáhat mě již nejednou přivedla do nesnází. Třeba snažit se pomoci jedné dívčině mě stálo nervy, reputaci a nespočet zakroucení hlavou nad lidskou blbostí.

Také si všechno hrozně moc beru. Pamatuji si na naší hru s kamarádkami "Gacktova manželka", "Yoshikiho manželka" a podobně. Já byla Gacktova. Tak jsem se dostala do víru hry, až jsem si o tom začala vesele povídat s jistou slečnou, kterou jsem znala již déle. Řekla mi: "Aby si tě Gackt vzal, musel by být zfetovaný, ožralý, nebo mrtvý." . Také pronesla, že WTF je snůška sraček pro pubertální pozérky. A udělala to, jen protože měla špatnou náladu. Nic z toho si nemyslela. (Ano, na tom prvním nějaká ta pravda bude, ale jsem snad Prorokyně, aby mi to musel člověk připomínat? :D Můj celkový názor na tuto věc najdete zde )

Vzalo mě to víc, než by mělo. Mnohem víc. Nemusela by mi brát všechny, které miluji. Protože tohle nebylo poprvé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat