pondělí 24. října 2011

Pixie-Sama - pure awesomeness


Tak jsem se bavila s mojí kamarádkou... S Pixí (její blog) jsem právě vedla naprosto dokonalou konverzaci... protože ona je prostě úžasná ! :D

Poslala mi tuto píseň

Justin Bieber - Somebody to love
a tak trochu to... hmm... zparodizovala.
Vždycky si přečtěte tak tři body, a poté se podívejte na jednotlivé úseky videa. Já jsem z toho mrtvá ještě teď XD

Náhodný scénarista (= Die si musí vydělat na ponožky) :
Bíbr se náhodně objeví , udělá pózu alá superman , zaječí bolestí a Gackt ho začne osaháva ... tak počkat ! GACKTE !
Bíbr udělá pohib alá útěr mopem , podívá se do prava , náhodně se za ním objeví žena (= kyo nemá na ponožky  ) bíbr se otočí a ženská zdrhne přičemž se rozmnoží na 2 tanečníky.
Tanečníkům upadne pudr
Tanečníci si pucujou kalhoty a pak pudr odkopnou , Bíbr si osáhne patku
0:35- Bíbr a pudrtanečníci udělají pokus o světobornou otočku * Gackt kolabuje *
Bíbrovi ujede noha .Bíbr udělá dřep z výskoku , tanečníci se zlomyslně popráší pudrem , Bíbr se vynoří z podoblaka.
0:45- bíbr tahá mrak na druhou stranu 
Bíbr ho tahá zpět
0:52 - Bíbr udělá trucující pózu a zatváří se zlomyslně , kyovi z toho zaskočí a pobleje parket
*uklízecí pauza *
1:00- tanečníkům to po parketu najednou klouže
1:7 -Bíbr si zkoupí světílka a vějířky
Gackt : To jsou moje milenky !!!
Mana : * hodí botu po gacktovi *
Světla blikají , Gackt zase omylem šlápl na vedení.
1:32 - Bíbr náhodně protančil 
1:40 Bíbrovi a tanečníkům to podklouzne po kyově díle
1:49 tanečníci praktikují kun-fu
1:51 : Kameraman též uklouzl
2:00 PARTY HARD na ohýnku středně propečeno
Die : Dá si někdo kuře ?
Yoshiki: ...... (dlouhá historie, Yoshiki ve WTF z veverky upgradoval na kuře XD)
2:50 - Bíbrt krade triko , protože mu ho maminka nedovolí a tím pádem nekoupí
3:30 - Gackt ukradne Bíbrovy 3 fanynky , Bíbr křičí

Die : ... tak jak na to koukám, ponožky asi nebudou

Žádné komentáře:

Okomentovat