pondělí 24. října 2011

Právě jsem si sedla do okna, a začala pozorovat mraky. Normální lidé tam vidí kytky, zvířata... a toto je můj pohled:

Výjev číslo jedna:
Gackt odhodil košili a vláčí jí za sebou, sápe se po Yu~kim. Mana už toho má dost, tak na Gackta dělá nálet zhora, aby Gackta zastavil, Közi se snaží zachránit Yu~kiho a běží za nimi.
Mana upustil svojí kytaru, sápe se po ní, zatímco se mu jí Tetsu snaží podat. Mana má konečně svojí kytaru, Közi konečně dostihl Gackta s Yu~kim, ale pozdě. Jejich těla se spojila v jedno. Tetsu zdrhá. Közi ztratil svojí harlekýnskou čapku, sápe se po ní, zatímco se snaží dostat Gackta z Yu~kiho, stejně, jako Mana. JEJICH TĚLA SE SPOJILA V JEDNO! Pak odpluli za panelák ..... :D:D:D

Druhý výjev, citace:
"Tak toto, prosím, jsem já, na mě Gackt, já křičím "Nééé, GAckte nééé" ale Gackt si nedá pokoj. Sakra, co za náma dělá ta kytara? Ale ne, naše těla se spojila v jedno... He, kytara zmizela! Jde po nás kůň....."

 Já kdyžty mraky pozorovala, umírala jsem smíchy :D

2 komentáře:

  1. Ehm.

    "Přijde Gackt. Nemá čepici. Přijde Kyo. Má čepici. Perou se o čepici. Maliník."

    A Ráďa Ploutvonožec a happy potter a ohnutá fretka! :DD

    OdpovědětVymazat
  2. A odcházející Kyo! A myl to Malináč, ne Maliník! :D:D:D

    OdpovědětVymazat